1967 • Torslanda

Löpning

Löpning - Återhämtning
Stränga order att trappa ner mängden denna vecka för kommande lopp. Blir nog något varje helg om kroppen håller. Tränade ultra gång. Tänker mig nog under 150 puls med 2 minuter powerwalk var 5:e km.

1 juli 2019 - 19:54

10,17   km
Distans
55:22
Tid
5:27   min/km
Snitt
143
Snittpuls
158
Maxpuls
162
Stegfrekvens
100   m
Total stigning (map)
66   m
Total stigning (clk)
Stryd Footpod
Total distans: 6843 km
Nike Zoom Flyknit...
Total distans: 285 km
Garmin 945
Total distans: 4847 km
Träningspass från 

Kommentarer

Oldboy - 2 juli 08:13
Intressant att du behöver träna på art inte springa;-)
Oldboy - 2 juli 08:15
Men nog bör du väl få ner pulsen under 120 när du går? Om det ska va lönt.
Mathias Johansson - 2 juli 09:18
Helt rätt, jag tänkte mig bara att inte gå över 150 i puls under hela loppet. 155 är min fatmax så vill hålla mig i fettdrift under de 10 milen. Tidigare ultror har jag gått en del på med men startat för sent. Tänkte testa en mer fast rutin on 5 km jogg följt av 2 min snabbgång. Det är ju bara en test ultra så måste labba lite. Skall testa energiintag, pace etc. Är inte helt återställd i rumpan och klart sämre form men detta är ju mer av en uthållighetsövning så det blir mer av en rolig dagsutflykt. Pulsen hinner inte gå ner så mycket på 2 minuter men ner mot 110 skall den nog om det inte stormar som i går.
Löparkalkylatorn >>

Karta

Inloggade medlemmar kan se kartor och detaljerad träningsdata på de träningspass där GPS-data är tilllgängligt.

Logga in här ovanför eller registrera dig för att se passets karta.