If it´s important to you, you will find a way. If not, you`ll find an excuse.

Högsta prio- toalett!

Gomorron allihopa!

Nu verkar kroppen ha reagerat på saltet och vattnet. Drack och saltade ännu mer igår och det hade gett utslag på vågen imorse, 1,3 kg plus! :S Tycker inte att jag kissat mer än vanligt fram tills igår kväll..

Imorse var det sista jag gjorde innan jag och lillen gick ut på vår morgonrundan just att kissa. Hann väl gå ca 30 minuter innan jag blev akut kissnödig igen. Gick en bit till men sedan blev det olidligt och jag fick sätta mig i skogen. Inte långt efter detta började jag bli kissnödig igen. Akut långt innan vi var hemma och fick sätta mig i skogen- igen! Sista metrarna till huset trodde jag att jag skulle kissa på mig och fick springa in till toaletten. Nu förstår ni läget.. ;)

Mina topp-3 prioriteringar just nu:

1. Närhet till toalett (eller var som helst där man kan sätta sig egentligen..)
2. Drick mera (meningen med det hela är ju att få kroppen att tycka att den har sånt överskott på vätska så den tömmer hela tiden)
3. Salta mera (saltet binder en del vätska så jag inte kissar ihjäl mig samt gör vattnets transport lättare)

Funderingar jag har just nu är;

"Hur ska jag kunna springa långpass imorgon när jag måste kissa var femte minut?"

Finns typ möjligen ett ställe (om ens där) som jag skulle kunna sätta mig under rundan (om jag tar den mest ödsliga vill säga, skogen låter jag bli ett tag med tanke på foten).

"Vågar jag dricka mitt fredagsvin ikväll?"

Vanligtvis kissar jag extra efter detta, men i nuläget lär jag väl få sitta på toan konstant. Om man måste kissa oftare än var femte minut så är det knappast någon idé att gå ut från toaletten ens..

"Hur mycket vätska kommer jag lägga på mig till nästa torsdag?"

Vet inte ens om jag vill veta svaret... #ironi ;)

 
Nu ska jag dock inte ge mig. Provar detta och ska bli intressant att se resultatet. :)

Styrkan igår gick riktigt bra! Jag kunde öka vikter i nästan alla övningar. #win Övningarna vi körde igår var:

Rygg
Breda latsdrag 5 set
Smala latsdrag (kontakt) med krysset 4 set
Enarmsrodd i Hammer 4 set
Stående rodd med smalt grepp 4 set
Lat pullover (kontaktövning lats) 4 set
Ryggresningar med viktskiva 4 set

Rumpa
Höftlyft med vikter i Smith 5 set
Hipabductor 5 set

 
Sista dagen innan lite julledig för mig idag. Åter på jobb den 2 januari, ska bli skönt att bara vara ett tag (dvs göra bara roliga saker när man vill)! Ha en fin fredag allihopa! :)

Kram C
Vill du kommentera det här blogginlägget?
Registrera dig eller logga in här ovanför.