Foruminlägg av Kristoffer Wahlberg

#1
22 augusti 2015 kl 07:24
Gilla
#4 Vilken tråd? Länk? Jag har en Ambit3 sport och är sjukt nöjd med den, enda som kan vara lite krångligt är synkningen via bluetooth till iphonen som kan strula lite ibland. Men oftast behövs bara en omstart av Suunto appen.
#2
4 november 2015 kl 12:37
Gilla
Hej!

Jag har problem att synka min Ambit3, detta hände sen den helt plötsligt visade på displayen att jag måste connecta den till Moveslink. Detta har inte hänt för mig förut, men jag tog den till datorn och kopplade in den och då sa den till om en uppdatering. Uppdateringen installerades och sen gick det inte längre att synka varken från kabel till datorn eller från blåtand till mobilapp. Den har dessutom tappat alla mina inställningar. Är det fler som har problem? Är det kanske en miss från suunto med uppdateringen?

Jag har mailat supporten och väntar på svar, täntke bara kolla här om det är flera som har problem.

/Kristoffer
#3
5 november 2015 kl 09:16
Gilla
Tack för alla svar :)

@Mattias Eklund
Den har nu version 2.0.4. Hur gör man en 'force firmware upgrade' ?

@Niklas Sjöbacken
Såg att moveslink uppdaterades nu när jag startade datorn och då hoppade synkningen med inställningar igång, dock så misslyckades den uppdatera Sateliternas positionsdata, men nu har jag iaf mina inställningar. Ska ut och testa den på en löprunda nu och se om jag har en fungerande gps.