Foruminlägg av Hans Hägglund

#1
17 mars 2020 kl 20:04
Gilla
Jag är visserligen nybörjare här på jogg, men senaste dagarna har jag inte kunnat välja skor efter promenad/powerwalk som har funkat förut.
Ibland saknas rullgardinen helt, och ibland finns den men är smal och tom trots att jag har 4st skor registrerade.
Har testat med Firefox och IE.
Är det mig det är fel på tro..
#2
17 mars 2020 kl 20:43
Gilla
Hahahaha! Ok. Jag gör ett nytt försök.
När man registrerar en promenad/powerwalk så ska det (väl) gå att välja de skor man använt bland sina registrerade skor i en rullgardinsmeny. Så man kan ha lite koll på dem. Det lyckas jag inte med längre, men det gick bra förr.
#3
17 mars 2020 kl 21:45
Gilla
Bild uppladdad av Hans Hägglund
Jag har också GarminConnect import, men den är i "Promenad-läge" redan vid importen hit.
Jag kan inte välja vilka skor jag använt. Rullgardinen är smal och tom.
FInns det nåt bra sätt att rapportera problem?
#4
18 mars 2020 kl 10:46
4 Gilla
Erik, Jättebra!
Walker67, det kan finnas flera anledningar.:
-Kan vara kul att se hur många mil skorna håller ihop ( jag tror bara man ser sträcka här, på Funbeat kunde man se tid också). Vet man att skor håller länge kan de ju få kosta lite mera.
-Om man får problem med fötter/knän etc så kan man gå tillbaka och se vilka skor man använt mest.
- Allmänt "nörderi" :-)
#5
26 mars 2020 kl 21:42
1 Gilla
Återkopplar bara att allt verkar fungera bra nu!
Tackar!