Foruminlägg av Robert Engman

#1
24 juli 2015 kl 19:23
Gilla
Efter att ha haft återkommande problem med kabelsynkning mot PC samt en "inskicks-reparation" fick jag klockan utbytt.
Klocka nummer två började även den att strula med synkning efter cirka 3 till 4 veckor. Denna lämnades också på garantireparation.

Tipset jag har fått nu är att efter varje löprunda så skall man öppna gummiskyddet och spola med kranvatten för att sedan ligga och torka. Enligt Polar så förstör svett kontakten.

Nu sköljer jag efter varje träningspass och synkningen har fungerat problemfritt i fjorton dagar................och förhoppningsvis resten av klockans livstid.

Förutom irritation över synkproblem så gillar jag klockan skarpt.
#2
4 september 2016 kl 09:10
Gilla
Jag importerar mina pass från polars app. Eftersom jag inte gör det varje gång så får jag ofta en "bunke" importer där varje import måste göras var för sig. En "importera alla-knapp" hade varit ett rejält lyft.