Löpning Kläder, Skor & Prylar 13 inlägg 3186 visningar

Garmin Connect™ Mobile

eskilstuna
#1
21 december 2015 - 13:00
Gilla
Jag får inte med kartan vid importering från min Fenix 3 klocka till Garmin Connect™ Mobile längre,efter dom gjort om appen,någon som har samma problem?

vad kan felet vara?
/P
1978 • Stockholm
#2
21 december 2015 kl 14:00
Gilla
Min app fungerar som den ska. Använder 405cx och iphone. Jag har senaste versionen av appen. När gjorde de om appen?
eskilstuna
#3
21 december 2015 kl 15:14
Gilla
det var väl någon månad sen kan jag tro,för den såg annurlunda ut förut om jag inte minns helt fel
Harry Haaga
1971 • Torslanda
#4
21 december 2015 kl 16:03
Gilla
För mig har kartöverföringen fungerat hela tiden.
Har haft problem med smart-aviseringar i flera månader, men det började fungera igen efter senast mjukvaruuppdateringen av telefonen.

Misstänker att felet kan bero på vilken telefon man använder.

Jag kör Samsung S5 ihop med Fenix 3 (programversion 6.19)
eskilstuna
#5
22 december 2015 kl 12:27
Gilla
jag har en iphone 6,har inte lagt in den senaste uppdateringen,får göra det o se om det blir någon skillnad.
eskilstuna
#6
18 januari 2016 kl 12:25
Gilla
får inte kartöverföringen att fungera fast jag har uppdaterat telefonen,det har ju fungerat förut innan uppdateringen av appen. ,mystiskt
Christian Wiström
1978 • Partille
#7
18 januari 2016 kl 19:01
Gilla
Har du kollat om du kan hitta några svar i detta forum ? https://forums.garmin.com/forumdisplay.php?444-Garmin-Connect-Mobile-Application
1962 • Laholm
#8
18 januari 2016 kl 19:04
Gilla
Kör Iphone 6s med Garmin 620, fungerar klockrent :). Har du kollat med någon support?
HF Löfgren
1968 • Malmö
#9
19 januari 2016 kl 10:18
Gilla
Jag har också Fenix 3 + IPhone 6, sedan 7-8 månader och har aldrig haft några problem med just synkningen.

Däremot har jag flera gånger varit i kontakt med Garmin supporten i Sverige via hemsidan och de brukar svara inom något dygn. Jag hade provat att höra mig för där.
eskilstuna
#10
19 januari 2016 kl 14:51
Gilla
Jag har uppdaterat klockan nu så jag ska kolla nästa gång om det funkar,annars får jag nog kontakta supporten som du skriver.
1962 • Falun
#11
21 januari 2016 kl 22:07
Gilla
Mina pass hämtas inte från Garmin Connect längre. Någon med samma problem? Har länkat om, fungerar inte ändå.
1967 • Torslanda
#12
22 januari 2016 kl 01:27
Gilla
Samma problem sedan ett par dagar tillbaka. De dyker upp på "+nytt pass" och måste läggas in via klick därifrån. Jag har för mig att den automatiska överföringen var en av stjärnmedlemskapets perks så troligen något där som slutat fungera. Jag har mailat suporten om det.
1962 • Falun
#13
22 januari 2016 kl 06:24
Gilla
Det dyker inte ens upp som nytt pass heller. Är sjärnmedlem. Har också mejlat.
Endast registrerade medlemmar kan posta inlägg till forumet. Registrera dig här eller logga in ovan.