Löpning Om jogg.se 31 inlägg 5308 visningar

Vi värdesätter din integritet

Magnus Engström
1963 • Stockholm
#1
14 september 2020 - 09:30
1 Gilla
Nu börjar jag bli lite trött på att hela tiden få upp meddelandet "Vi värdesätter din integritet" Detta meddelande får jag i princip varje gång en ny sida måste laddas... Klickar godkänner men meddelandet återkommer hela tiden....
< < < 1 2 > > >
Sven Gustafson
1966 • Lund
#21
27 oktober 2020 kl 22:27 Redigerad 27 oktober 2020 kl 22:27
Gilla
Bild uppladdad av Sven Gustafson
Ändrade från http till https och nu dyker den förvisso upp men endast som en liten blå ruta nere i högra hörnet som man knappt lägger märke till. Klickar man på den så dyker dock den tidigare blaffan upp som gubben ur lådan.
1974 • Stockholm
#22
27 oktober 2020 kl 23:15
Gilla
Som motvikt till andras problem kan jag nämna att jag bara fått meddelandet två ggr. Använder Chrome på både dator och mbl. Lilla blåa integritetsrutan i nederkant har jag också (känns nytt) men den rör jag inte.
Per Kvist
1963 • Trelleborg
#23
28 oktober 2020 kl 00:01
Gilla
Ett litet förtydligande angående inställningar och webbläsare???
Jag upplever att det ENDAST är "Jogg.se" som har detta problemet.
1973 • Borensberg
#24
28 oktober 2020 kl 07:57
Gilla
Hos mig har detta börjat senaste veckan. (I svettig-appen i safari) Omåttligt irriterande! När man behåller inloggat läge borde den väl ändå behålla inställningarna? Dessutom är rutan alldeles för liten och jag lyckas inte förstora den, så har ju ingen aning om vad som godkänns...
1972 • Alingsås
Administratör
#25
28 oktober 2020 kl 14:14
1 Gilla
Vi har gjort lite förändringar i uppsättningen av https nu och hoppas att det ska fungera bättre, om inte så får ni gärna meddela här eller via supporten.
Sven Gustafson
1966 • Lund
#26
28 oktober 2020 kl 15:42
Gilla
Samma som tidigare, dvs liten blå ruta nere i högra hörnet.
Susse
1968 • Löddeköpinge
#27
28 oktober 2020 kl 19:58
Gilla
Niklas Karlsson- Har ni gjort något konstigt, för jag kan inte synka över mitt pass idag. Funkade i förrgår, igår vilade jag, och idag går det inte.
Susse
1968 • Löddeköpinge
#28
28 oktober 2020 kl 20:02
Gilla
Provade att logga ut från appen, och när jag skulle logga in igen så står det "ingen anslutning till servern"
1957 • Drammen
#29
28 oktober 2020 kl 21:24
Gilla
Takk. Nå kommer meldingen ikke opp.
Thomas Abrahamsson
1988 • Stenungsund
#30
28 oktober 2020 kl 22:19
Gilla
Vadå, ska den gå och ta bort menar du? 🤔
1973 • Borensberg
#31
28 oktober 2020 kl 22:27
Gilla
Tack, mycket bättre nu 😊
< < < 1 2 > > >
Endast registrerade medlemmar kan posta inlägg till forumet. Registrera dig här eller logga in ovan.