Foruminlägg av David Sandberg Hjelm

#1
10 maj 2021 kl 19:10 Redigerad 10 maj 2021 kl 19:12
Gilla
Hej! Testar att langa in en fråga i tråden om synkronisering till nya appen. Min klocka säger att jag ska "synkronisera mina moves". Grejen är att jag för över alla moves till nya appen efter varje runda. Ändå säger klockan alltså att jag ska synkronisera. Jag fattar att jag gör fel någonstans? Har någon stött på det här tidigare och vet hur jag ska göra?

Tidigare synkroniserade jag till Movescount på datorn. Sedan några månader sedan har Movescount stängts för synkronisering, som ni såklart vet. Då verkar det också som att klockan inte tycker synkroniseringen genomförts och fortsätter använda minne.
#2
10 maj 2021 kl 19:11 Redigerad 10 maj 2021 kl 19:13
Gilla
(forts.) Nu har jag använt 97 procent av minnet. Kapar den bakifrån om jag springer i morgon utan att hitta en lösning, nån som vet?
#3
11 maj 2021 kl 19:50
1 Gilla
Tack Jenny och Oldboy för snabbt svar! Ja, jag har tagit bort appen, men använt Mouvescourt på datorn så länge det funkade. Jag ska testa att göra om, tack! Fick också rådet från annat håll att kolla uppdateringar på app och telefon. Om det inte funkar kontaktar jag support. Har tidigare fått snabb hjälp när den fanns i Sverige. Fint att ni löste era problem, det känns hoppfullt! Spring snyggt.