Tarv Norra - Stigutforskarrunda
Löpning - Distans
Ute själv och fixar klart runt stora fönstret som jag nyss bytt. Lite ont i rumpa/rygg då jag halkade och föll på stubbe tidigare idag. Tänkte det vore bra med lite genomblödning, imorgon bitti blir det nog tufft att gå.
På vissa ställen lite svårt att veta vad som var stig och vad som var nyss nedgrävd elledning, men de verkar ha dragit längs stigar. Därför finns det nog en Stigson sammanbinder längs nordöstra kusten på Nord-Tarv, var grävt för men sprang ej.