1967 • Torslanda

Löpning

Löpning - 90min+ innan frukost
Kände av DOMS och ryggen så fick gå lite på slutet. Får försöka få in mer träning med låga glykogenlager.

15 juli 2019 - 07:40

17,23   km
Distans
1:30:08
Tid
5:14   min/km
Snitt
143
Snittpuls
161
Maxpuls
164
Stegfrekvens
159   m
Total stigning (map)
117   m
Total stigning (clk)
Stryd Footpod
Total distans: 7162 km
Garmin HRM RUN
Total distans: 3608 km
Nike Zoom Flyknit...
Total distans: 415 km
Garmin 945
Total distans: 5203 km
Träningspass från 

Kommentarer

Jens Sandahl - 15 juli 2019
En annan grej som du inte får glömma är att ge kroppen möjlighet att adeptera löpningen!
Mathias Johansson - 15 juli 2019
Måste hålla med dig helt och hållet, såg just mina värden på trainingpeaks och -110 i form och 249 i fatigue är ju inte direkt bra. Men, jag springer bara för att det är kul nu när familjen är i Kina så vila får vi ta och göra när de kommer hem. Dock har jag märkt att ett ökat proteinintag direkt efter passen och sedan minst 4:e timme gör under med återhämtningen. Att överhuvud taget kunna springa långpass dagen efter en mara eller ultra verkar ju indikera att det funkar rätt bra på mig. sömn + protein är grejer det. Nu skall det dock jobbas.
Jens Sandahl - 15 juli 2019
Viktigast är så klart att ga kul. Prestation får komma i andra hand! Men den pefekta balansen är väl det man kan försöka sträva mot!
Mathias Johansson - 15 juli 2019
Man kan inte ha balans när man har kul, då blir det ju inte kul, utan bara grått;-) Eller som Ynwie Malmsteen sa " Less is more... how can that be? It's impossible... more is more"
Löparkalkylatorn >>

Karta

Inloggade medlemmar kan se kartor och detaljerad träningsdata på de träningspass där GPS-data är tilllgängligt.

Logga in här ovanför eller registrera dig för att se passets karta.